Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 1, 2011

selesai barang hantaran


Alhamdulillah, setakat ni perancangan berjalan mengikut kehendak. Sabtu dan Ahad lepas berjaya hunting kesemua barang hantaran. waah, bagus tak? b2b yang lain saya tak tahulah macam mana kan. Tapi saya.. terpaksa mencari segala barang hantaran tu sekaligus pasal kami memang tak cukup masa. Jarak-jauh lagi satu hal. Penat memanglah. Tapi seronok.. rasa ibarat satu shopping complex tu kita yang punya. Hehe. 

Macam-macam kisah dan peristiwa sebenarnya dalam proses macam ni yang boleh buatkan kita lebih kenal dan lebih rapat dengan pasangan kita. Macam mana kita boleh tahu yang si dia seorang yang penyabar atau tidak. Sabar menunggu nak pilih barang itu satu hal. Satu hal lagi sabar dengan karenah kita yang payah nak jumpa barang mengikut taste. Hik3. Sebenarnya bukan 'kita' pun, itu merujuk kepada saya. =) Tapi itula.. saya cukup beruntung bakal dijodohkan dengan F sebab hanya dia seorang yang mampu faham jiwa saya dan boleh sabar dengan karenah saya. Overall, F memang boleh dibawa untuk teman shopping! Sayanggg dia.

Ahh, panjang pulak entri saya yang ni tersasar ek. 2 hari kami di Kuantan. Entri sebelum ni saya belum buat checklist. Jadi sekarang sudah boleh buat checklist. =) Hampir semua sudah setelkan yang itu. Kebetulan di Parkson sekarang ni ada voucher point. Paling best dapat voucher yang lebih banyak untuk barangan kosmetik. Kami beli perfume dan kedua-dua dapat voucher best. 2 jam kami habiskan masa untuk pusing tempat perfume tu. Akhirnya, jumpa yang berkenan di hati walaupun dah tersasar dari budjet. Yang penting PUAS HATI.... kan? 

Ermmm... tak terkilan pun pasal tak sempat nak shopping masa Tahun Baru Cina hari tu yang konon sale banyak. Pasal saya pergi ke Kuantan hujung minggu lepas SALE masih berlambak-lambak. =)
Nanti update lagi..
tulis yang mana sempat. =)





6 comments:

FaRaLySsA said...

wahhhhhhhh..besnye die!!...
dh setel sume hntaran ek...
sy xlagi..huhu
brape dulang sumeny nti ek...
Alhamdulillah...
smoge sumenye berjalan lncar...

Jaaja said...

Fara, hehe. bestt. yang penting rasa legaaa sudah. penagt gile soping semua brg tu dlm satu masa. Fara belum lg ek? takpe.. ada masa lg tu. Sy punya hantaran 7-9 je Fara... malas nak banyak2.

FaRaLySsA said...

hehe...xpela penat pun, asalkan setel dh ape2 yg patut..
nti hias bilik cntek2 tau...
jgn bosan utk posing dpn camera...heee~
nti kite bleh tgok gmbr masing2..hehe (smbil berangan..haha)

Jaaja said...

tula. puas ati dan lega bila dah setel part penting camtu. hiii. untuk hiasan bilik sy banyak lebihkan warna putih. supaya ada mood suci bersih nak posing nnti. hehe. pasni boleh la kita pakat tgk gmb masing2. hihi

-SuE- said...

Salam..Sye singgah yek..
Best nyer.. byk dh siap yek..Masa mencari barang tu x rse penat.. bila dh sampai rumah and kira balik duit yg tinggal tu yg rse penat sgt..haha..

Jaaja said...

Thanks Sue sudi singgah. =)
Sue, sy setuju benar. Bab duit rasa macam air keluar, lajuuu je tau.huhu. tp xpe, puas ati.