Daisypath Anniversary tickers

Sunday, March 6, 2011

TQ tag



Entri ini saya tujukan khas juga buat sahabat baik saya, Eti yang baik lagi cun @ Cempakasilver. =)


Ini TQ tag kami yang dah siap! Cantik kan? Hasil design sahabat baik saya tu. Asalnya saya buat sendiri, tapi bila belek-belek tengok macam tak berapa cantik la pulak. Iye, laptop saya tiada software yang canggih manggih untuk buat benda-benda comel macam ni. Sebab tu kad kahwin yang kononnya mahu DIY sendiri akhirnya tempah di kedai juga. =) Malas nak fikir lagi. yang penting dah jumpa yang berkenan.

Then, pasal TQ tag ini, sahabat saya memang pandai bab-bab itu. Jadi, saya minta tolong dia buatkan design untuk saya. DAN... kan dah ada kenangan dari sahabat untuk majlis kahwin saya itu nanti kan. A big thanks to HER! Kad ini nanti saya akan print sendiri dan potong kecil. Sekarang tengah cari kertas yang sesuai dan serah pada F untuk di print. Kemudian, tugas saya potong kad itu dan letak reben. =) 

Minggu depan cuti seminggu. Harap dapat pastikan F siapkan bahagian dia. =)

2 comments:

cempakasilver said...

hehe..finally da siap jgk yerk..bgusla klu cayunk suke..lega sket ht nie...utk cayunk ape pon boley..no big deal :D

Jaaja said...

he2. suka la. mujur ada awak yunk. kalo x, x comel la kad kecik sy tu, hii. thnkss.