Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 9, 2011

dia sedang berdiet


Dia sedang memulakan kembali misi dietnya. Mahu kembali kepada berat ideal! Sekarang masuk kelas erobik dan bererobik 3x seminggu. Syukur, jumpa juga kelab erobik yang hampir sama dengan tempat dulu. Hujung minggu lepas, kebetulan kawan baik di Rompin tidur di rumah, jadi diajaknya dia jogging sama. Berbeza betul jogging pagi dengan jogging petang kan? Jogging pagi dengan mata yang jelas nampak kesan mengantuknya. Haha.

terapi kaki selepas jogging. Katanya: kalau rasa sakit, itu tanda ada penyakit, betulkah?
Ayuh! berusaha.

Selain bersenam, pastinya bakal pengantin seperti dia mengikat perut dan menahan nafsu dari makan benda-benda yang berkalori tinggi. Oh, kental semangat dia, semata-mata untuk tampil berseri dan bertenaga di hari bahagia nanti. yang penting stamina. Pasal sejak beberapa bulan makan tiada berpantang, rasa 'malas' je. Bila berdiet ni la, semua benda yang terlintas di fikiran rasa sedap! Lagi parah bila sampai tahap mengidam.

Trek jogging di tepian Pantai Hiburan yang sangat mendamaikan.
Lepas jogging harus corat coret dengan pasir pantai yang mulus
Yus: menunggu ombak ke darat. =)

Hari-hari dia timbang berat (*kes berat dah ni). Jangan tiru ye, pasal memang tak digalakkan untuk timbang setiap hari, seeloknya seminggu sekali. Tapi... dia sangat teruja pasal dalam masa sehari dia berjaya turunkan 0.5 kg! =)


No comments: