Daisypath Anniversary tickers

Sunday, March 20, 2011

seminggu berlalu


Salam semua..

Pejam celik, sekejap aje kan cuti sekolah seminggu berlalu. Baru rasa semalam balik kampung, hari ni dah ada di tempat kerja semula. iye, esok kembali bersekolah. walaupun cikgunya masih dalam mood cuti. =) Kali ni bukan entri persiapan kahwin. Saya hold dulu post-post tentang persiapan kahwin di draft. Hii.

Semalam saya dijemput dan dihantar oleh F ke sini. walau dah beberapa kali lalu jalan sama, saya masih belum boleh hafal jalan pergi dan balik. Haha. sangat teruk! Baru boleh hafal separuh jalan. F pun bukan percaya kalau saya nak drive sendiri ke sini, apatah lagi ayahanda.Semalam perjalanan yang banyak persinggahan. 
















Sotong celup tepung kegemaran kami berdua! Asalnya bila lalu Pantai Penarik semalam saya berseloroh je nak makan sotong ni pasal saya tahu kami dah agak lewat masa tu. Tapi, tak sia-sia bila F singgah juga beli, dan bungkus. Makan dalam kereta! Dua ekor sotong, harganya RM 26. Dapat air kelapa free pasal kedai kawan F. hii.


Telur penyu. Yang ini kiriman kakak di sekolah saya. Dah lama benar sebelum cuti lagi diberinya duit RM50 untuk beli telur penyu ni. Singgah di Pasar Payang semata-mata nak cari telur penyu ni aje. Mujur ada yang mentah, juga yang dah dijeruk. Yang mentah, siap dibungkus 10 biji, RM 33. Yang dah dijeruk dan boleh makan terus RM 4 sebiji. Oh, saya tak pernah makan telur penyu dan setakat ni pun belum rasa terliur nak makan. =)


 

















Pewangi kereta ala-ala pomander ball ini saya beli di Lovely Lace (dah pernah cerita). F mengadu sakit pinggang pasal drive jauh. Tapi kesian, masih belum halal untuk memberi khidmat picit. Maaf sayang... =) Nanti cari orang yang pandai mengurut ye. 


** Masih malas!




2 comments:

Anonymous said...

khidmat picit darimu yang ku tunggu2...hehehe.

Jaaja said...

syg, gatal ye! =) sabarrr. tu semua bakal kita lalui bersama.