Daisypath Anniversary tickers

Friday, October 22, 2010

Penjagaan diri: Pengantin dan Premium Beautiful

Persiapan diri untuk jadi pengantin paling penting bukan?  Fizikal dan mental. Dalaman dan luaran malah yang zahir dan batin. Jadi pengantin haruslah cantik berseri. Raja sehari kan bakal menjadi tumpuan. 

Ok, sebagai permulaan beberapa bulan lepas dah berjaya memiliki satu set penuh Premium Beautiful. Siapa2 yang sudah sedia maklum dengan corset keluaran Hai-O ni memang tak payah bercerita panjang dah. Yang memang pengguna tetap pasti tahu setiap kebaikan disebalik pemakaian corset ini. Yang belum tahu boleh cuba risik dengan orang yang dah pakai. Mana tahu berminat untuk cuba kan.

Mujur saya ringan mulut bertanya pada seorang kawan pada majlis perkahwinannya. Saya dapat kenal seorang akak yang boleh dapatkan saya corset itu dengan harga berpatutan. Dulu, macam berangan aje nak dapatkan PB, harga satu set RM2k ++. Tapi, alhamdulillah, urusan dipermudahkan Dia dan mungkin memang rezeki saya boleh merasa nak pakai Premium Beautiful. Baru saja ambil Julai 2010 baru-baru ini. Dah lepas bertunang pun. Tapi, masih ada masa beberapa bulan sebelum kahwin kan. 

Jadi.. setakat ini cuma harus konsisten untuk mendapatkan hasil yang maksimum.

InsyaAllah. Cantik, Sihat & Anggun. Yang penting niat untuk suami. ye dak? :) Kalau ada masa nanti saya  cuba kongsikan perubahan disebalik pemakaian corset terbaik ini. (Banyak benda yang hendak diceritakan..)

1 comment:

Anonymous said...

salam..
hai..sy juga bakal B2B di hari yg sama..berangan dr dulu jgk nk pkai PB tp xberpeluang jumpa harga yg berpatutan...maybe you could help me??
BTW all the best in your preparations!!

Regards,
Haleemah