Daisypath Anniversary tickers

Monday, October 11, 2010

Mencari dia...


Salam pembuka bicara...

Alhamdulillah, bermula tarikh 11.10.10 saya rasmikan Mencari Cinta Halal. Sudah lama sebenarnya saya simpan angan untuk wujudkan satu diari seumpama ini. Namun, saya baru saja punya masa yang sesuai setelah beberepa ketika kumpul bahan dan konsep yang saya cuba untuk tampilkan. Akhirnya, saya cuba...

Kenapa Mencari Cinta Halal? 
Diari ini saya khususkan untuk mencoretkan segala bakal persiapan untuk hari bahagia kami nanti.Saya ciptakan juga Mencari Cinta Halal ini khusus buat tatapan orang tersayang, tunang saya. Moga MCH manjadi saksi persiapan kami sepanjang menjelangnya tarikh itu nanti. Saya hanya orang biasa2 sahaja, yang mengidamkan juga majlis yang sederhana tapi sangat meriah dan mesra. Paling penting bermakna buat semua pihak. InsyaAllah.

No comments: