Tuesday, July 5, 2011

sebulan sehari



Salam semua.....

Dekat seminggu saya tak update, sebenarnya rasa masih berhutang pada diri sendiri sebab belum habis lagi review tentang majlis saya. Nanti rajin sikit saya update ea... Alhamdulillah, hari ini berpeluang tengok blog sendiri. Dah genap 1 bulan 1 hari kami hidup bersama. =) Terima kasih sayang. Segala2nya anugerah terindah.

Minggu lepas saya balik kampung. Bersebab. Sehinggakan terpaksa tidak menghadirkan diri dalam program 1 Murid 1 Sukan yang serentak di semua sekolah seluruh Malaysia ye. Haha. Ok ape.. Kami balik kampung sebab terlalu rindukan bonda ayahanda kami... rindu mahu bersembang dan makan bersama-sama. Dan yang paling penting, dapat meluahkan 'sesuatu' kepada kedua2 belah keluarga kami. Tentang serba sedikit yang telah berlaku. 

Saya ok. Dan harapnya berterusan seperti ini sehingga akhirnya. Saya mohon semoga dijauhkan dari sebarang perkara2 buruk kepada hubungan kami. Semoga 'sedikit' perkara yang berlaku itu hanya kebetulan. Kami hanya mampu berfikiran positif sekarang ini. Semoga doa mampu menjadi pendinding diri kami. =) 

Dan... seperti biasa.... saya terlalu merinduinya..... tak sanggup wei nak berPJJ lama-lama macam ni. =(




4 comments:

Zaty said...

Romantiklar cikgu ni..Cikgu sabar yer.....

makcik rokiah said...

sama lar kite :(
bersabar dan terus mengharap :)

Jaaja said...

zaty: hehe.. syhhhh.. cekgu mmg romantik! =)

Jaaja said...

makcik rokiah: emmm... sedih kan? dlm nak bersbar n terus mengharap tu... hu2.