Monday, July 25, 2011

Thank you Allah


Assalamualaikum semua......... =)

Saya sungguh bahagia.

Terima kasih Allah. Tak sangka juga rezeki kami secepat ini. Dalam usia perkahwinan kami baru menjengah 1 bulan 2 minggu ini, juga ketika merah inai dijari belum pun hilang, kami mendapat berita gembira ini. Menitis air mata tika dapat tahu. Rezeki dan  amanat dari Allah.

Awal2 subuh kami check sama-sama. Dan saat dapat resultnya, saya nampak hubby menadah tangan. Dia cium dahi saya. Terharu saya! Segar sungguh mata lepas tu. Saya on laptop dan masa tu hubby suruh buka facebook. Rupanya malam sebelum tu, saya lena awal, teruja dia cari satu video yang disebut2nya.

Dan video ini sungguh menyentuh hati.....



Dapat saya rasakan dia makin sayang saya lebih. Seronok betul dia., jelas terpancar di muka. Saya lagi bahagia, bila makan dia hidangkan, bila nak mandi dia hulurkan tuala dan bila nak tidur, dia selimutkan. Cuma, peluang tu hanya ada pada hujung minggu. It's ok. Asalkan saya dan kandungan sihat sentiasa. Berjauhan dengan suami, keluarga pada awal kehamilan ini harap tidak ada apa2 masalah. Harapkan ada kawan2 baik saya sudi jagakan saya. =)

Dear friends, doakan kami sihat. InsyaAllah....



8 comments:

.:Kiah-ohh-Kiah:. said...

congrate akak! doakan sy pula ye! hehe

Jaaja said...

TQ.... insyaAllah, akak doakan untuk awak jugak. chaiyok2. ada la rezeki tu nanti.

ShAriLiZzaTi said...

::Tahniah akak.....skenya..

misssazusarin said...

tahniah kak...sonok jer baca...rezeki akak awal =)

Jaaja said...

sharilizzati: tq... =) Akak lagi suke....

Jaaja said...

misssazusarin: tima kasih dik. tula, syukur rezeki akak dapat awal.. =)

FaRaLySsA said...

ALHAMDULILLAH...
jaaja...besnye!!!...saat2 yg ditunggu tiba jua..
jaaja...farah xde rzeki lagi...doakan farah tau...kite kawen hari same, tapi jaaja dpt rzeki awal...farah suke sgt2 dgr berita baik ni...;)
tahniah...take care...jage makan minum..

p/s : i'm really3 hepy for u!!!...jaaja, bagilah tips..farah pn nk rzeki jgk...huhuhu

FaRaLySsA said...

http://kegembiraanygikhlas.blogspot.com/2011/08/hepy-utk-jaaja-mencari-cinta-halal.html

khas utk jaaja..;)