Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 14, 2011

50 hari lagi.....


Salam semua.... yang baru follow blog MCH ini, terima kasih!
Semakin jarang update blog! =(

Hujung minggu lepas saya sempat balik ke Terengganu walaupun dalam kalut. Curi juga peluang untuk balik siapkan urusan borang kahwin. Macam-macam kerja diberikan kat sekolah. Tugas yang diluar waktu P&P agak membebankan la... I'm spechless! Dan waktu tulis entri ini, saya baru je balik dari Temerloh, berkursus 3 hari di sana. waah, padat! 

Jadinya.. balik kampung minggu lepas dapat selesaikan beberapa perkara. Borang nikah dan dokumen2 semua dah berikan pada ayahanda, nanti ayahanda submit ke Pejabat Agama Daerah. Saya sendiri memang tak sempat nak pergi. wakilkan pada ayah aje. 

Dah pergi juga fitting baju baru yang diceritakan. Sangat berpuas hati, yang penting F dah cakap: "cantik!" dan nampak lebih slim. Haha. Hari tu risau takut ketat, tapi dah cuba dah rasa ok. Warna pun cantik. =) Dan last pergi hari tu dah bincang dan decide keputusan akhir untuk pelamin, baju dll. Hopefully ok semuanya. 

Kad kahwin pun dah bawa balik ke kampung. Cuma, tunggu tarikh sesuai untuk diedarkan. Masih awal lagi kan, 50 hari! Agaknya berapa hari dari tarikh majlis ye kad boleh edar? Saya rasa mungkin sebulan dah boleh kot.


Gambar di bawah ada kaitan secara tak langsung sahaja. Hi hi.
.
.
.


 Saya tak tahu kenapa saya semakin gemar benda alah yang sedap ni. Rocky! Setiap kali travel dan singgah isi minyak di Shell, wajib beli ini. Saya pun tak tahu kenapa.... Haha. F dah geleng kepala.

 Saya suka Chicken Chop. Tapi F lebih suka beefstick @ lamb chop. Dan saya.... memang tak makan lamb chop. =)  Dia sangat suka saya makan dan tak kisah langsung. Aduhh, cam mana ni... =)

.
.
.
.
.
.
.

DAN....
inikah wajah bakal pengantin yang dietnya masih terumbang ambing?


Semangat. Semangat!


Doakan saya dapat turunkan lagi 7 kilo please.......


1 comment:

Anonymous said...

ikat perut dan tekak anda ye :)