Daisypath Anniversary tickers

Monday, October 3, 2011

Genap 4 bulan..


Assalamualaikum....

Apa khabar semua.. Sedihnya bila tengok blog MCH saya ni sudah jarang ber-update. =( Sebenarnya bukanlah bercelaru sangat cumanya keadaan, masa kurang menyenangkan untuk dapat mood menulis. Hihi. Entri raya pun tak sempat nak ada kan? Haha. Kat sekolah, lepas aje pelajar PMR habis percubaan, kerja agak banyak sikit. Post mortem, mesyuarat, kelas tambahan, campur mood malas sikit2. =) Tapi yang sebenarnya.. lagi sebab jarang update, kat rumah susah nak dapat line broadband. Lappy yang berusia 5 tahun tu pun dah makin uzur, sampaikan kemuncak usianya minggu lepas langsung tak boleh nak on. Minggu ini, dah dapat lappy yang baru.. jadi, kembalilah rutin berbelog dan berfesbuk.... 

Secara rasminya, hari ini dah dapat on9 dengan lappy baru. Berwarna cooper. Masa pergi survey lappy ni dekat belakang Berjaya Megamall, hubby hampir pening dengan karenah saya, pasal taknak yang warna hitam lagi... Alasan saya, dah bosan tengok warna hitam tu.... Lastnya hubby ikutkan jugak, dapat la warna cooper, dari hak asalnya nak warna pink. (Tapi dapat jugak beg warna pink). 

Hari ni 3hb. Genap 4 bulan kami menjadi suami isteri. Semalam, masa potong kuku teringatlah saya pernah kata nak tulis@catat berapa hari inai nikah ni tanggal dari kuku saya. Rupanya genap2 4 bulan berkahwin barulah inai tiada di jari. Yang hubby punya, dah lama tanggal, kuku dia cepat tumbuh agaknya.
Baby? Sihat alhamdulillah. Alahan pun dah tiada.. Lusa kena pergi klinik untuk rutin bulanan.. Nanti next entri lah saya cerita tentang baby ye... =)

Sehingga menulis lagi.
(Minggu ni saya jadi pengawas PMR. Bermula esok.)


3 comments:

Cik Fira said...

yeay!!!! akhirnya akak MCH kembali berbelog.. hihihhihih.... sila jengah belog sy yer... =) good news...

Shokora said...

xsaba2 nak dengar citer pasal baby..:D

FaRaLySsA said...

jaja....hihi..cite la pasal beby..farah nk tau gak...hehe..

jom tengok entry terbaru farah : http://kegembiraanygikhlas.blogspot.com/2011/10/thank-you-allahim-pregnant.html?zx=2a420e1f6c82ca9b